streda 7. decembra 2016

Predvianočná dilema


Ako iste viete blížia sa Vianoce, no pre mňa a ostatných vysokoškolákov to okrem iného znemená aj začiatok skúškového alias viac "voľného" času. 
Je to v podstate celkom fajn pocit, že už výnimkou dvoch predmetov mám zápočet a môžem ísť na skúšky. 

zdroj
Na rade je už len anglický jazyk, z ktorého budem mať zajtra poslednú zápočtovú písomku a telesná kultúra - plávanie, nad ktorým však visí otáznik, keďže som si ešte jedno cvičenie nedocvičila a ani naň nemám papier od lekára. 
Nuž ale pevne verím, že mi dá ten jeden kredit. V inakšom prípade si zopakujem ročník, keďže aj s telesnou budem mať dosť kreditov iba na to aby som sa len tak tak dostala do letného semestra.
(Bolo mi treba ísť na technickú VŠ?)

Čomu sa však teším asi najviac je, že budem mať viac času na seba, čítanie ako aj písanie (a na ranné prokrastinovanie v posteli s priateľom).
Každopádne vidím reálnu šancu, že by som mohla oprášiť svoje staré príbehy, pokrúcať básnické črevo, donútiť múzu ku konštruktívnej činnosti. 
Dúfam, že sa táto moja túžba nebude biť so školským To do listom a na všetko mi zostane dostatok času.

No a čo vy a organizovanie si voľného času? Vždy viete kedy, čo budete robiť alebo ste ako ja niekedy, že mi už ani Pomodoro technika nepomôže? 


S pozdravom

Dorota M.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára