pondelok 19. decembra 2016

Medziskúšková

Vitajte. 
Viem, že od môjho posledného príspevku uplynulo už niekoľko dní a tak mi napadlo zhodnotiť čo sa to so mnou za ten čas stalo. Predo mnou sú skúšky už len z dvoch predmetov (s ostatnými som za vodou)  a telesná kultúra, s ktorou je to ešte vždy otázne. 
Každopádne súčasný stav je 1:0 pre prokrastináciu lenivosť, ktorá už dospela do fázy, že na miesto učenia sa na skúšku zo Základov manažmentu a podnikania (len ja nechápem, čo taký predmet robí na technickej VŠ?) tretíkrát počúvam dlhšiu verziu nasledujúcej "pesničky"


krátko po tom ako som sa váľala v posteli, oprala si veci, poumývala dlážku, spravila si obed, prelustrovala sociálne siete, začítala sa do časopisu Zem a vek a asi milionkrát skontrolovala či mi niečo nové nepribudlo do môjho "indexu" v školskom informačnom systéme. 
Každopádne mám v pláne spracovať svoju múzu, takže s manažmentom to na dnes balím. Snáď mi postačia vedomosti z SOŠ-ky kde som sa to učila štyri roky s tým, že si to ešte pár krát prezriem. Do 22.12. času dosť, že áno. 
No inak mám radosť, že sa mi podarilo zaobstarať si lístok na vlak, na cestu domov ešte pred sviatkami. Nech sa mi totiž v Bratislave akokoľvek páči, Vianoce by som aj napriek tomu chcela stráviť so svojimi blízkymi. 
Každopádne čím ďalej tým viac uvažujem, či mám šancu zvládnuť túto školu a či som nemala ísť predsalen na to učiteľstvo matematiky a informatiky na Univerzitu Komenského, keď ma tam raz  (neviem akým zázrakom) prijali. 
Nakoniec ale zakaždým dospejem k tej istej odpovedi a to, že nemá zmysel pýtať sa čo by bolo keby, lebo ma to nikam neposúva.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára