piatok 13. januára 2017

Život je zmena

Nuž nový rok nastal, ktorý sa začne odlišne od tých predošlých. Po udalostiach posledných mesiacov by som ešte ani teraz nebola povedala, že len štyri mesiace uplynuli. Alebo, že to bolo len pred rokom, keď som ešte na strednú školu chodila. Kdeže.
Odvtedy som si však prešla istými zmenami.

Začala som chodiť na vysokú školu, objavovala som určité kúty Bratislavy s novými známymi a aj tak mám pocit, že ju ešte stále ani trocha nepoznám. Našla som si staro-nového priateľa, o ktorom som si myslela, že ho strácam a prvý krát v živote niekoho nechcem po niekoľkých týždňoch opúšťať. Práve naopak. Som zvedavá, dokedy budeme jeden druhého sprevádzať, aj napriek neblahému pocitu, že to nebude nastálo (veď čo v živote je trvalé?).
Aj napriek silnému nutkaniu som neutiekla zo školy, pomaličky sa začínam obzerať aj po zdrojoch príjmu aby som už nezaťažovala svojich rodičov.
Jaj! A začínam znova nesmelo písať. Dokonca aj na blog píšem články vopred. Snáď prvý krát vo svojom živote.

Z druhej strany moje záujmy o blogovanie na blog.cz opadli. Nebudem naznačovať, že je to kvôli vedeniu blog.cz alebo o (aspoň kedysi) minimálnom zmysle pre diplomaciu určitých jedincov v komunikácii s blogermi v prípade neočakávaných výpadkov, ale celkovo sa mi už ani tá komunita blogerov nezdá taká ako si ju zo svojich začiatkoch pamätám. V časoch keď som sa do blogerov a celkovo do blogovania zamilovala.
Zavše ma už ani nebaví schovávať sa za jednu divnejšiu prezývku ako druhú a rovnako ma prestáva baviť skrývať svoju grafomániu, alebo ako nazvať to čo už roky stváram v blogosvete i mimo neho.

Úprimne netuším, čo konkrétne spôsobilo túto lavínu zmien v mojom živote a názoroch naň. Nie raz som síce počula alebo čítala o tom, že život je zmena, avšak až doteraz som ani len netušila, že by to mohlo byť až tak pravdivé a z tohoto zistenia mám v celku zmiešané pocity.

Čo vy a zmena? Všimli ste si v poslednej dobe nejakú radikálnejšiu zmenu?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára