štvrtok 29. decembra 2016

VI. Odhodlaný bojovať (Snová výzva)

Zdravím vás po druhý krát.
Dnes v noci je moja múza mimoriadne šľachetná, takže k výzve prispejem aj ďalším článkom (okrem tohoto). Tento bude taký kratší, aby ste si oddýchli od mojich blábolov z predošlého článku.


Ako ďalšiu som sa rozhodla spracovať tému číslo šesť, ktorá sa volá Odhodlaný bojovať a keďže som si spomenula na svoj starší pokus o fan art, tak som sa rozhodla spracovať tému formou kresby. 

V prvom rade by som vám rada predstavila pána na obrázku. Tým, ktorí o ňom čítajú prvý krát prezradím, že ide o geniálneho a obávaného zločinca, ktorého všetci volajú len ako Doctor Horrible. Môžete ho stretnúť v online trojdielnej minisérii Dr. Horrible's Sing-Along Blog, ako aj v dodatočne vytvorených komixoch o jednotlivých postavách. Keby to niekoho zaujímalo, tak ide o akúsi podľa mňa dosť vydarenú paródiu klasickej rivality medzi superhrdinami a ich zloduchmi, avšak v tomto prípade vidíme všetko z pohľadu toho zloducha, možno antihrdinu. Táto miniséria sa však z akejsi muzikálovej paródie, ku koncu zmení na drámu. Odporúčam pozrieť.

No a dôvodov prečo som si zvolila práve jeho je prirodzene viac. Mám rada túto postavu. Medzi inými aj preto, že ju hrá jeden z mojich obľúbených hercov Neil Patrick Harris. Ďalej je to antihrdina, ktorého miestami dobre mienené činy vypália úplne zle, no je to aj akási tragikomická postava. Nemajte ju radi.

Zároveň ku koncu, keď všetko stráca a po čom pred tým tak túžil, už navtedy nadobúda inú hodnotu, si myslím, že potrebuje silu na pokračovanie. Aj napriek tomu však v závere pôsobí až príliš odhodlane. Práve preto som si vybrala práve jeho. Odhodlaného bojovať.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára